دسته‌بندی نشده

مجوز پایانه صادراتی عام بندر خشک گروه تعاونی پیشگامان صادر شد

مجوز پایانه صادراتی عام بندر خشک گروه تعاونی پیشگامان صادر شد

به گزارش بازاریکس، پروانه تاسیس موقت پایانه صادراتی به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صادراتی به شرکت تعاونی پیشگامان توسعه بندر خشک صادر گردید.

مدیرعامل شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان با تاکید بر اهمیت کاهش هزینه‌های پنهان در فرآیند صادرات، مقابله با تحریم‌ها و توسعه مبادلات بین‌المللی، اعلام کرد که این پایانه صادراتی به منظور تحقق این اهداف ایجاد شده است. او افزود که خدمات این پایانه شامل امکانات گمرکی، بانکی، استاندارد، سردخانه، انبارهای روباز و بسته، لجستیک، سیلو و سایر خدمات مرتبط می‌شود.

مدیرعامل بیان کرد: خدماتی همچون ارائه امکانات رفاهی و بهداشتی، عملیات تخلیه و بارگیری، حمل و نقل کالا به صورت جاده‌ای، ریلی و هوایی نیز از دیگر خدمات قابل ارائه است. او افزود: این پایانه دارای دپوهای کالاهای کانتینری، عمومی، سردخانه‌ای، فله خشک و مایع؛ بسته‌بندی کالاهای صادراتی و نگهداری کالاهای فاسدشدنی نیز خواهد بود.

ریاحی تأکید کرد: ایجاد نظام تولید و بازاریابی نوین، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، افزایش اشتغال و فعالیت بیشتر کارخانجات از اهداف مهم این پایانه است.

او در پایان با تشکر از همت و مساعدت استاندار، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، و سازمان توسعه تجارت ایران در صدور مصوبه کارگروه توسعه صادرات، به راه‌اندازی این زیرساخت به عنوان هاب لجستیک صادرات، واردات و ترانزیت اشاره کرد.

مجوز پایانه صادراتی عام بندر خشک گروه تعاونی پیشگامان صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *