دسته‌بندی نشده

مردم برای سرمایه گذاری در بخش تولید تردید دارند

مردم برای سرمایه گذاری در بخش تولید تردید دارند

به گزارش بازاریکس، محمد دهقان، مدیرعامل شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان یزد، همراه با معاونین خود به منظور ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های سال 1402، در دفتر دکتر جوکار، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، حضور یافتند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله تولید و مهار تورم، اظهار داشت: اگر رشد تولید حاصل شود، تورم نیز کنترل خواهد شد؛ حرکت بازار سرمایه به سمت تولید موجب حل بسیاری از مشکلاتی می‌شود که امروزه مردم با آن مواجه هستند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، تاکید کرد: اگر منابع و سرمایه‌های مردم به سمت تولید هدایت شود، با رشد تولید، مقابله با تورم و ایجاد اشتغال مؤثر خواهیم داشت. او اظهار کرد که تاکنون بستری برای تضمین سود سرمایه‌گذاری در بخش تولید ایجاد نشده است و این امر باعث تردید و دلهره در میان مردم شده است.

دکتر جوکار، نماینده مردم یزد، ادامه داد: ناترازی بانک‌ها از جمله عوامل تورم در کشور است، چرا که بانک‌ها به دلیل نداشتن منابع، به سمت خلق پول می‌روند و با پول‌سازی و ارائه تسهیلات به مردم، تورم را تشدید می‌کنند.

وی اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی در سطح استان و شهرستان یزد با ایجاد زیرساخت‌های لازم، زمینه سرمایه‌گذاری در این استان را فراهم خواهد کرد. او تاکید کرد که برخی از شهرک‌ها تحت مدیریت بخش خصوصی با وضعیت مناسبی مواجه نیستند و عدم توجه به زیرساخت‌ها یا انتخاب مکان نامناسب، این مسئله را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

دکتر جوکار، نماینده مردم شریف یزد، افزود: نظارت بر فعالیت‌های افرادی که زمین‌ها را دریافت کرده ولی به سمت فعالیت نمی‌روند، اقدام مثبتی است. او تاکید کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در سطح استان یزد، این شرکت‌ها را به عنوان مکمل‌های ارزشمندی برای شرکت‌های بزرگ این استان معرفی کرده و تبادلات میان آن‌ها می‌تواند مشکلات بسیاری را حل کند.

دکتر جوکار به تأکید بر ایجاد زیرساخت‌ها و بستر مناسب برای فعالیت شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان اشاره کرد و افزود: این تدابیر می‌تواند به افزایش سرمایه‌گذاری و تحولات اثربخش در استان یزد منجر شود.

مردم برای سرمایه گذاری در بخش تولید تردید دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *